Ремонт двигуна і КПП

Заміна мастила

Кожен поважаючий себе автовласник знає, що заміна мастила необхідна машині через певний проміжок часу (10000-15000 км), причому якість мастила повинно бути як мінімум хорошою, інакше автомобіль «спасибі» не скаже, і від неякісного мастила ви більше втратите, ніж виграєте. У Океан СТО вас завжди проконсультують по виробниках і типах мастила, а також проведуть всі необхідні процедури по заміні мастила і будь-яких технологічних рідин для будь-якого типу автомобіля. Заміна мастила в фільтрах, двигунах, в мостах, коробках передач, гидропідсилювачах і т.д. у всіх марках автомобілів проводиться у нашому СТО фахівцями в обумовлений термін.

 

 

Діагностика та ремонт двигуна

Якщо вам необхідний ремонт двигуна в Житомирі, пропонуємо звернутися в Океан СТО за допомогою, адже за багато років роботи, наші фахівці мають цінний досвід у проведення даних робіт.

Ремонт двигуна можна порівняти з операцією на серці. Як надійна робота серця визначає життєдіяльність людини, так і надійна робота двигуна визначає надійність експлуатації автомобіля в цілому. Саме тому Океан СТО пропонує надійний та якісний ремонт двигуна, в тому числі і ремонт дизельного двигуна, заснований не тільки на сучасному, високотехнологічному устаткуванні, але і на величезному досвіді наших мотористів. І чуйні руки наших мотористів, немов чуйні руки хірурга, повернуть до життя зношене «серце» вашого автомобіля, здійснивши кап ремонт двигуна, буквально перебравши кожну деталь мотора. Але капітальний ремонт двигуна завжди починається з його діагностики. Для цього на нашому СТО встановлено найсучасніше комп'ютерне обладнання, здатне з високим ступенем надійністю виявити всі потенційно «тонкі» моменти вашого двигуна. Нагадаємо, що рветься завжди там, де тонко, і якщо ці «тонкощі» не усунути, проводячи ремонт двигуна автомобіля, тоді можна з жалем стверджувати, що капітальний ремонт двигуна був проведений неякісно.

 

 

На що слід звертати увагу? Як обрати дійсно якісний ремонт двигуна серед такого різноманіття пропозицій? Якісний ремонт, у тому числі і ремонт дизельного двигуна, визначається трьома факторами:

  • професійним досвідченим колективом;
  • сучасним обладнанням;
  • наявністю підготовленого приміщення.

 

Ми маємо це на нашому СТО, і тому ми вам гарантуємо якісний і надійний кап ремонт двигуна. Ви можете бути впевнені, що ми вдихнемо життя в «серце» вашого автомобіля, тому що наш девіз: Ми робимо - ви забуваєте про свою проблему, але продовжуєте пам'ятати про чудовий рівень сервісу нашого СТО!

Заміна ременів

Під капотом Вашої машини, зліва від двигуна, якщо стояти обличчям до автомобіля, знаходиться ремінь генератора. Незважаючи на візуальну простоту, ремінь генератора виконує дуже важливу роль в злагодженій роботі автомобіля. Ремінь передає від колінчастого вала крутний момент генератору і кондиціонеру, за його наявності. Він відповідає за безперебійне живлення всіх електричних систем від генератора. Несправність або обрив ременя генератора може привести до потреби в капітальному або комплексному ремонті Вашого авто. Тому заміна ременів автомобіля повинна проводитися вчасно і професійно.

Цілком природно, що ремінь генератора, виконаний з гуми, піддається старінню, на ньому можуть утворитися тріщини, які приводять до розриву. Заміна ременів з видимими дефектами, потертостями, розтягненнями, розривами або з втратою еластичності є необхідним елементом профілактики. Якщо заміну не виправити або призвести із запізненням і не професійно, доведеться проводити складні ремонтні роботи і ціна питання буде зовсім іншою. Уважний водій зможе розрізнити характерний свист під капотом, який свідчить про те, що необхідна заміна ременів. Ще одним орієнтиром для планової перевірки ременів автомобіля є ресурс ременя генератора, який розрахований на 60 000 -100 000 кілометрів. Недоліки з ременем генератора проявляються при навантаженнях на електрику вашого авто, тобто при включених фарах, дальньому світлі, радіо, кондиціонері або опаленні. Крім фізичних дефектів самого ременя можлива проблема з його натягом. В процесі експлуатації ременя генератора властиво поступово розтягуватися, а внаслідок ослабленого натягу проявляється недостатній заряд акумулятора і сам ремінь виходить з ладу набагато швидше. Натяг і заміна ременів автомобіля повинні здійснюватися виключно знаючими людьми. Якщо ремінь буде натягнутий занадто сильно і недостатньо відрегульований, це може спровокувати передчасний ремонт підшипника генератора. Тільки фахівець з відповідною підготовкою зможе стовідсотково діагностувати причину поломки і в рідкісних випадках це може бути натяжний ролик, який натягує ремінь генератора відповідним чином. Поломка ролика також може спровокувати розрив ременя ГРМ, деформацію клапанів і поломку помпи. Ремінь генератора може порватися внаслідок поломки в інших прилеглих системах автомобіля. Приміром, якщо сальник розподільного вала тече, то масло може потрапити на ремінь і розм'якшити його. Висновок напрошується сам собою: професійний ремонт обійдеться Вам дешевше. Прислухайтеся до майстра автосервісу, і якщо вам скажуть, що просто необхідна не тільки заміна ременів, а й натяжного ролика, сальника або помпи водяного охолодження, слідуйте пораді професіонала і будьте спокійні за свій автомобіль і свою безпеку. На наш погляд вельми обгрунтованою буде рекомендація доручити ремонт вашого авто не просто майстрам, а фахівцям нашого автосервісу, які володіють достатнім досвідом і високим рівнем кваліфікації.

З  будь яких питань звертайтесь за номером (0412) 42 89 89