Ремонт сколів

Нове скло чи ремонт? Таке питання постає перед кожним автомобілістом, що раптово «зловив» у лобове скло щебінку або невдало прогрів салон в своєму автомобілі.

І хоча багато власників автомашин вважають ремонт лобового скла марним і витратним, насправді це все ж не так. Згідно законам фізики, у сколі чи тріщині світло буде заломлюватись (а це означає, що завжди існує ризик засліплення водія або банального зниження видимості), будь-яка тріщина має тенденцію розповзатися, до того ж з пошкодженим склом власник авто може не пройти техогляд - отже, зі склом все ж доведеться щось робити.

Міняти ж скло всякий раз, коли ви проїхали по вітчизняних «другорядних дорогах» дійсно таки марно та витратно.

Тріщина лобового скла

Пошкодження автомобільного скла, які піддаються ремонту

Існує ряд ушкоджень автоскла, ремонтувати які простіше і менш витратно, ніж купувати нове лобове або бокове скло. До таких пошкоджень відносяться: тріщини (що виникають найчастіше через різкий перепад температур), відколи, надщерблення (як наслідок механічного впливу) та їх комбінації.

Всі ці види ушкоджень усуваються за допомогою фотополімерних розчинів, що вводяться в область відколу або тріщини, з подальшою обробкою ділянки ультрафіолетовим випромінюванням.

Вартість ремонту лобового скла таким методом залежить від декількох факторів.

1. Ціна полімеру для ремонту лобового скла

Полімер для ремонту лобового скла - це спеціальний фотополімеризаційний матеріал з коефіцієнтом заломлення, подібним з коефіцієнтом заломлення скла, який при опроміненні УФ-променями дає стійку адгезію до автоскла. Після обробки він не мутніє і не жовтіє, а також має властивість підвищувати міцність самого скла.

Якісний фотополімер коштує в середньому:

 - для обробки тріщини: 1см = 1 $

- для обробки відколу (в умовах вакууму) 1,5 см = 15 $

2. УФ-лампа

Ремонт сколів і тріщин лобового скла здійснюється при обробці УФ-випромінюванням довжиною хвилі 320 нм.

3. Вид пошкодження

Незважаючи на те, що в цілому методика ремонту тріщин і сколів лобового скла ідентична, існують деякі технологічні відмінності, що обумовлюють відмінність у вартості ремонту.

Процес ремонту відбувається наступним чином:

1. Ремонт тріщин лобового скла:

- визначення меж тріщини;

- свердління, що обмежує «розповзання» тріщини;

- закачка фотополімера в область тріщини за допомогою спеціального інжектора;

- обробка ультрафіолетом;

- полірування скла.

2. Ремонт сколів лобового скла:

- заправка фотополімера в місце відколу;

- обробка ультрафіолетом;

- полірування. 

Після закачування фотополімера відбувається сушка ушкодження.

Такі дії виконуються, якщо тріщина (або скол) знаходяться в ідеальному стані, тобто без бруду або пилу в них. Проте ж частина водіїв звертаються в сервіс не відразу, з уже забрудненими ушкодженнями.

Крім того, що в таких випадках зростає ціна ремонту лобового скла автомобіля (очистка пошкодження від бруду обійдеться вам додаткову оплату), одночасно падає якість одержуваного результату: адже «вбитий» в мікропошкодження склоочисником або руками самого власника автомобіля бруд буде вилучатися з працею - а це збільшення тріщини, або її «розходження» після ремонту.

Тому будь-яке отримане пошкодження автоскла бажано негайно заклеїти скотчем і якомога раніше приступити до ремонту. А якщо ж у вас це зробити не вийшло, хоча б утримайтеся від використання склоочисників і витирайте скло машини вручну, при цьому здійснюючи руху не поперек тріщини, а вздовж неї.

Дуже часто можна почути: «Ремонт тріщин? Та це дорого. Навіщо мені майстер, я можу виконати ремонт лобового скла своїми руками, досить купити клей ». Це в корені неправильно. Автокосметика - це досить складна наука, а ремонт скла, та якщо ще й іномарки, вимагає висококваліфікованої підготовки фахівця. Якщо майстер, до якого ви звернулися, не може розповісти вам ні про полімери для ремонту автоскла, ні про довжині хвилі ультрафіолетової лампи, використовуваної для затвердіння полімеру, та ще й пропонує «заклеїти» або «запаяти» ваше скло - міняйте автомайстерню.

Зверніть увагу, ремонтуючи тріщин лобового скла, кваліфікований майстер почне з ретельного огляду самої тріщини. Він обов'язково запропонує вам «зупинити» тріщину. Також кваліфікований майстер не відмовиться від роботи під приводом вологи в тріщині або забруднення в ній: перед роботою тріщина обов'язково висушується, а забруднення видаляються.

Певну увагу варто приділити походженням фотополімера для ремонту автоскла: полімери виробництва США, часто розхвалюються в автосервісах, та не завжди можуть відповідати особливостям нашого клімату.

Також полімер повинен бути свіжим, інакше його адгезійні та оптичні властивості втрачаються.

Скол лобового скла

Варто зазначити також особливості ремонту сколів:

1. Ремонту підлягають сколи та тріщини лобового скла в зовнішній або внутрішньої його частинї будь-якої конфігурації і будь-якої протяжності.

2. Відновлення прозорості скла залежить від своєчасного звернення і становить від 85%, тобто розгледіти дефект після ремонту можна буде тільки під певним кутом зору.

3. Міцність пошкодженого скла відновлюється повністю.

4. Час ремонту автоскла становить від півгодини до декількох годин.

5. Вартість ремонту лобового скла автомобілів залежить від виду ушкодження, його протяжності, стану на момент ремонту і матеріалів, використовуваних при ремонті, і в будь-якому випадку нижче вартості нового лобового скла.

Ціна ремонту лобового скла автомобілів повністю виправдовує себе для іномарок і вигідна при тріщинах в середньому до 20 см і сколах до 3 см для вітчизняних автомобілів.

Ваше ім*я*

Ваш телефон*

Ваш e-mail

Ваше повідомлення

Введіть код: